Registrer din retur, reklamasjon eller transportskade

Retur

Som privatkunde har du rett til å angre kjøpsavtalen uten å oppgi noen grunn innen 30 dager. Angrefristen utløper 30 dager etter dagen du mottok den siste varen eller delen av bestillingen din. Dersom fristen utløper på en lørdag eller helligdag, forlenges fristen til påfølgende ukedag.

Angreretten gjelder ikke for levering av forseglede varer, som med brutt forsegling ikke kan returneres bekvemt på grunn av helse- eller hygienemessige årsaker, for eksempel og forseglingen er brutt av forbrukeren. Angreretten gjelder heller ikke levende planter eller ferskvarer, les mer om det i våre kjøpsvilkår.

Vill du ångra ditt köp ber vi dig registrera en retur via vårt formulär nedan.

Ble produktene dine sendt i flere forskjellige pakker? Dersom produktene ble sendt i flere forskjellige pakker og ikke kan pakkes i én når det skal sendes tilbake. Deretter registrerer du en sak per pakke og velger artiklene som hver pakke inneholder. Da kontakter du oss gjennom kontaktskjemaet så fjerner vi slik at du kun betaler en returfraktkostnad.

Transportskader

Hvis du åpner pakken og det har vært skade på ett eller flere produkter, må du umiddelbart registrere fraktskaden hos transportselskapet.

Du må melde fra om transportskaden innen 5 dager etter mottak ellers kan vi ikke godkjenne en transportskade. Du kan melde skaden ved å bruke skjemaet nedenfor.

Reklamasjon

Hvis produktet ditt har sluttet å virke og er innenfor garantiperioden eller er en reklamasjonssak, det vil si en feil som var til stede på produktet da det ble mottatt, rapporterer du dette til oss. Siden klagesaker er unike, i motsetning til tilbakekjøp, må du registrere saken din nedenfor og deretter følge instruksjonene som sendes til deg via e-post.

Copyright © 2022 GardenStore Norge. All rights reserved.