FRAKT OG LEVERING
Bestillinger behandles så fort som mulig av GardenStore. Til levering brukes Bring.
Gardenstore leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.
Leveringstid
- Leveringstiden varierer fra produkt til produkt hos GardenStore. Spesifikk informasjon om leveringstid finnes under hver enkelt artikkel og på produktsiden.
- Ved forsinkelser informerer GardenStore Kunden så fort som mulig om dette.
- Oppgitte leveringstider er omtrentlige og garanteres ikke av GardenStore.
Leveringsinformasjon
- Ved bestilling av varer fra forskjellige merker/produsenter kan det forekomme flere leveranser.
- Levering skjer til nærmeste utleveringssted eller hjem til Kunden, avhengig av vekt og volum.
- Hjemlevering skjer som standard til din tomtgrense, port eller oppkjørsel.
- Ved levering til øyer uten veiforbindelse, leveres det til en fast adresse/ nærmeste postutleveringssted på fastlandet. Kunden må selv sørge for videretransport.
Frakt
Den totale prisen på hele bestillingen din inkludert frakt finner du i handlekurven. Frakt til visse deler av landet kan være vanskelig avhengig av tilgjengelig og produktvalg. Visse adresser kan derfor være umulige for oss å levere til. I de tilfellene der GardenStore ikke kan levere, tar vi kontakt med deg som Kunde. Dersom en Kunde avbryter en ordre av et produkt som allerede har blitt sendt, er Kunden ansvarlig for den ekstra fraktkostnaden returen innebærer. Dette gjelder også returer/angrede kjøp. For alle pakker som ikke hentes hos utleveringssted forbeholder vi oss retten til å debitere deg kostnader for returfrakt, ekspederingsavgift og håndteringsavgift, i skrivende stund 195 kr. For alle pakker som sendes med hjemlevering som ønskes returnert debiteres Kunden for den reelle fraktkostnaden.
For alle pakker som ikke hentes ut forbeholder vi oss retten til å debitere deg kostnader for returfrakt, ekspederingsavgift og håndteringsavgift, i skrivende stund 195 kr.