Kan GardenStore hjelpe meg med å gjøre en bestilling?

Beställning
Betalning
Produkter
Retur & Reklamation
Priser & Rabatter

Om du vil legge en bestilling via oss på GardenStore så går det selvfølgelig bra.

Men det finns et par saker du må godta for at vi skal kunne hjelpe deg:

  • Akkurat nå kan vi bare ta manuelle bestillinger per telefonen.
  • Du må ha en mailadresse. Dette er viktig da din faktura og ordrebekreftelse sendes per mail.
  • Vi kan kun tilby faktura som betalingsmåte. Dette da vi ikke kan håndterer kortopplysninger.
  • Du må ha et norsk mobilnummer så du kan få en avisering når pakken din er framme på hentestedet.
  • Iblant kan Klarnas kasse be om personnummer og da spør vi deg om dette. Men dette er ikke noe som vi på GardenStore sparer eller leser opp høyt.

Relaterte emner


Saknar du svar ovan?

Copyright © 2022 GardenStore Norge. All rights reserved.